Havremopeder?

Startar morgonen med havregrynsgröt!
Inte mitt favvokäk precis, men magen har inte varit på humör den senaste tiden, så jag får se till att pigga upp den lite. Och vad vill väl en ilsken mage ha, om inte just havregrynsgröt :-)

Läste just att i Örebro har några skojiga typer hittat ett nytt nöje. De välter små bilar så de hamnar uppochner!
Fantastiskt vad folk hittar på när de inte vet vad de ska göra!!
Kovältning har jag hört talas om, det här är väl stadsvarianten :-)
De hittade ingen ko, så de tog en bil.
Eller så vågade de inte välta kossan. Den blängde väl ilsket på dem!
De kanske har koskräck!!
Det har min gamla barndomsvän. Man kan aldrig gå igenom en kohage med henne. Fast det händer inte så ofta att man vill just det...

Lite havre i magen håller doktorn borta från kohagen! Eeehhh, kanske inte riktigt....

/Blommalomma




Kommentarer
Postat av: Mia

havregrynsgröt är det äckligaste jag vet =( jag käkar inside lite då o då i stället. Efter nya nöjet i Örebro låter vi nog packboxen sitta kvar på bilen. Kan väl stoppa lite va! Skidorna får vara kvar, de skramlar så trevligt när man kör=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback