Flängt

Några dagar kvar till fjällen.
Några paket kvar att handla tills vi ska till fjällen.
Tur att Särbo och jag slutat köpa till varandras barn, annars hade jag haft två paket till att köpa innan fjällen.

Jag har flängt omkring för att leta fina presenter, men hittade istället ett par vaser till mig själv :-)
En vit tulpanvas på Stockhome och en liten glasflaskeliknande sak att ha en enda blomma i på Granit.

Tomt här hemma ikväll. Sköööönt.
Särbo ville hem för han börjar sent imorrn, och jag tror inte han vill samsas om duschen med Smultron. Inte får han väl lugn och ro då heller som han vill ha.
Mina barn är verkligen som två högljudda skottspolar jämfört med hans lågmälda sengångare.
Han har nog lite svårt att stå ut med det, tror jag.
Vi har slutat diskuterat barn, för det blir bara tjafs och vi ska ju ändå inte bo ihop.
Jag tycker iallafall att mina tjejer är roliga och det händer alltid nåt här! Ingen dötid, inte tråkigt. Men rätt så krävande!
Därför gillar jag det just ikväll, min egen dötid som nyss började efter ett runtflängande på stan.

/Blomma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback