Fjällfarare

Jag har blivit faster! Det var ett helt tonårsbarn sen sist, så det känns extra spännande.
En liten liten kille född alldeles för tidigt, men han mår bra slipper t.om kuvös verkar det som.

Det var inte ens nån som hade packat igår som jag trodde, utan Smultrons kompis packning som var hitkörd av hennes pappa. Det var ju då när de fortfarande trodde att de skulle slippa släpa packningen själva :-)

Jag hittar inte mina stavar, kan de ligga hemma hos mor o far? Hmm, tar med några andra lite för korta så får vi se hur det ordnar sig. Jag kanske ändå hyr ett par carving med stavar åt mig själv istället för mina 20!!! år gamla långa hårda tunga men otroligt snabba skidor!

Nu så!
Nu dröjer det nog innan nästa blogg... tror jag...

/VinterBlomma



Kommentarer
Postat av: Camilla (fam Noterius)

Hoppas Ni får det trevligt och ett vackert väder nu när ni ska till fjällen!
Vilket fjäll ska Ni till, skratt, alltså VART ska Ni?
Kör försiktigt!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback