Power!

Häromveckan slutade min dvd att fungera. Det var en riktigt billig sak som jag köpte för sådär ett år sen för endast 299 kr!
Den höll alltså inte längre.
Jag rotade fram kvittot igår och såg att den köptes den 9/12 2005!!!
Hjälp! Bråttom!
Jag åkte iväg till Power för att få nån nytta av garantin.
Körde till Power.
Inget Power där.
Nähä, jag blandade väl ihop ställena. Körde runt en bit till.
Inget Power!
Då gick jag in på Siba och frågade om de möjligtvis hade köpt upp Power.
Nej, men de heter Expert nu!
Jaha! Det hade jag missat helt!
Jag trodde Expert sålde kameror.
In på Expert.
Det var rätt!
De tänkte ge mig en likadan som min trasiga, men förhoppningsvis en hel, men hade ingen, så jag fick punga ut med hela 200 kr och fick en ny dvd som alltså kostade 500 kr.
Jag kan ju hålla på sådär och byta upp mig med 200 kr per år.
Till slut har jag en inspelningsbar dvd.
Superbra!

/Blomma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback