Kär och galen eller bara som vanligt?

Det gick inte att blogga igår, så här kommer gårdagens blogg:

Tittade på bönderna ikväll och Hallon fastnade, fast
hon ALDRIG skulle titta på nåt sånt töntprogram.
Hon tyckte det var gulligt med kära 50-åringar (hennes
antagande av Mickes ålder).
Så jag frågade vad hon skulle tycka om jag var nykär
och sprang omkring och betedde mig nykärt.
Hallons svar: Vadå, du springer ju alltid omkring
och är spattig och skuttig och galen, så det skulle ju
inte vara nån skillnad.
Nähä, då vet jag!
Jag skrattade åt Hallons uppfattning om mig och hon
skrattade åt att jag skrattade och så triggade vi
varandra och höll aldrig på att sluta.
Vi har nog förlängt varandras liv med några år ikväll.

/Blomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback