Hemma igen!

Riktigt hemma!
Landade igår hos Särbo och åkte hem idag.
Smultron tog emot mig med en snarkning.
Och snarkar gör hon än...

Jag lyckades visst med att få iväg mina mobilbloggar, fast de blev aningen hoptryckta och rubrikerna helt okontrollerade.

Hon har hållt det ganska fint här hemma, Smultron. Fast ruskigt skräpigt på golven. Det får hon faktiskt fixa till.
Sen såg jag, när jag lade in ett viktigt papper i ett skåp, att där inne fanns nåt klet. Nån har spillt Cola e.d i ett skåp! Måste luska lite tror jag.
Det står också några små små glas i diskstället. Kanske de ville spara på Colan...

Men fönstren är hela, möblerna står kvar, disken är diskad och blommorna lever nästan.
Jag är i faktiskt nöjd.
Det är bara lite dammsugning som återstår att ta tag i när hon behagar stiga upp.

/Blomma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback