Väskan vägde för tungt!

Imorse fick jag för mig att lägga ur kameran ur väskan.
Jag skulle ta med mig en banan!! och tyckte nog att det blev för tungt då!?
Ja men herregud, hur resonerar jag!!?
Sen läste jag i Metro att man kunde vinna en resa om man mailade in ett trött-på-vintern-foto före 19 ikväll.
Jahapp!
En resa hade ju suttit fint!
Men SJÄLVKLART måste jag få för mig att lätta ett par hekto på väskan just då! Den där kameran har jag släpat med mig hur länge som helst!
Men just idag ville jag inte släpa längre.
Och just idag hade jag haft chansen att vinna!

Sånt är livet, sååånt är livet, så mycket falskhet booor det hääääääär...... (inte för att slutet passade in, men ändå... den började så perfekt!)

/Blommalomma




Kommentarer
Postat av: Kapple

...Den man förlorar, vinner nån annan...
(kanske var det tävlingen)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback