Toppen/Botten

Dagens Toppen:
1. Jag och min goda vän och granne var ute och gick en promenad trots vädret, och blev självklart piggare och gladare efter det.
2. Smultron har varit glad och nöjd hela dagen. Tackade t.o.m för att jag hjälpte henne med läxorna. From som ett lamm!
3. Hallon har varit så skrattig och härlig idag. Plockade undan sina drällda prylar utan protest när jag påminnde henne. Protesterade inte heller när hon skulle vara hemma tidigt idag (trots studiedag imorgon)
4. Jag kom äntligen iväg och tränade!

Dagens botten:
1. Vädret!!! Det ska inte snöa nu!
2. Röran här hemma är visst konstant, röj i ett hörn så fylls ett annat på. Tröttsamt!

Oj då!
Totalt sett leder toppenhändelserna!
Alltså måste jag haft en toppendag!

/Blommalomma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback