Second hand

Idag var jag med Hallon på ett par second handaffärer för att leta balklänning.
Den första vi gick till hade mååånga, så där blev vi kvar tills de stängde. En timme sådär...
Hon provade och provade och jag tyckte vi hittade en otroligt fin modell som var ljust isblå eller nåt. Lite justeringar och den hade varit perfekt!!! Tyckte alltså jag. Men Hallonungen hittade en tunn sak som behövde tokjusteringar för att överhuvudtaget kunna användas. Det var egentligen en underklänning! Jag tyckte inte det var nån bra idé, för jag kunde inte se hur vi skulle lyckas fixa till den.
Så hon har fortfarande ingen balklänning.

Sen stack vi och fikade och Hallon var övertygad om att Andreas Johnson satt på samma fik. Jag har ingen aning om det var han eller inte. Jag ser aldrig kändisar fast alla andra ser dem. Har väl tankarna på annat håll.

/Blomma


Kommentarer
Postat av: tiki

ooh jag måste också ut och leta balklänning. vilken affär var det?

2006-05-29 @ 19:09:04
Postat av: Blomma

Det måste nog ha varit Old Touch på Upplandsgatan 43. Kolla gärna där och lycka till!

2006-05-29 @ 23:07:22
Postat av: Anonym

tackar :)

2006-05-30 @ 17:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback