Punkmuslimer på stan?!

Jag har sett konstiga typer smyga omkring på stan.
Igår satt en person på tåget, man eller kvinna vet jag inte, för personen var invirad i schalar runt hela huvudet. Bara ögonen stack fram, så jag tänkte att det var en muslim.
Då såg jag några konstiga glasögon som satt ovanpå schalarna mitt på huvet!
Jag tror knappt man kunde se igenom dem, för det var mönster i cerise/svart på dem.
De såg liksom ut som en kikare, eller halva toarullar hopfästa med en bred gummisnodd.
En punkmuslim!

Sen såg jag den här bilden på Passagen, tydligen en goth enligt bättre vetande ungdomlig vän:
Möt Kung Kalas








Han har samma sorts glasögon som den jag såg!
(Möjligen aningen kortare rullar)
Fast han har ju inga schalar!

Kan någon säga mig:
Vad har man dem till? Glasögonen alltså!

Hänger-inte-med-nuförtiden

/Blommalomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback