Prinsessa i fylleskandal

Och inte var det någon av mina prinsessor!
Det var nämligen Fergies dotter som fyllde 16 och hade fyllefest.
En påkostad sådan, för 400 000!
Prinsessa eller inte, tonåringar vet man var man har ;-)

Jag blir så sprudlande glad när jag får små bevis på att jag inte är ensam. Inte för att mina sötungar nånsin haft en sån brakfest. Det kan väl ingen tro ;-)
Inte hemma iallafall.
Inte vad jag vet...
För mina gullungar är sååååå skötsamma så!
Det måste vara tack vare deras fantastiska mamma!

/Blommalomma


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att jag är ganska ok och ändå låser dom in sig i kassavalv!
Tack för kommentaren på min blogg.

2006-04-05 @ 00:45:56
Postat av: Anonym

Jag tycker att jag är ganska ok och ändå låser dom in sig i kassavalv!
Tack för kommentaren på min blogg.

2006-04-05 @ 00:46:16
Postat av: Anonym

Well...själv har jag helt andra erfarenheter...!

2006-04-05 @ 22:02:43
Postat av: Mia

Tur att man inte får veta allt vad ens barn gör, du=)
Mina brukar berätta men jag säger att "SNÄLLA INGA DETALJER, TACK"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback