Dessert

Öken eller efterrätt?
Joo, det är alltså efterrätter jag tänker berätta om.
Idag har jag varit på dessertkurs med min mamma, och det var inte öknar det handlade om.
Väldigt kul och gott!
Vi smakade av några efterrätter som avslutning på kursen och sen när jag kom hem så bjöd jag förstås de som var här på några smakbitar.
Och smakade själv också.
Jag köpte också en godis-bok.
Tänkte att jag och tjejerna kunde göra lite godis nån gång.
En sort gjorde vi på kursen; chokladtryfflar. Riktigt smaskiga!
Nu sticker jag och Särbo hem till honom.
Hoppas någon liten kladdkaka och chokladtryffel finns kvar imorgon.
Jag misstänker ju att lägenheten kommer invaderas av tjejligan ikväll...

/Blommalomma

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag kräver att få receptet på chokladtryfflrna...
fan, nu dreglade jag i tangentbordet....;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback