Älskade Skitunge

Ringde Smultron igår kväll på väg till Särbo, efter att ha kört hem alla shoppare dit de skulle, bl.a Hallon till pappan.
Smultron går ju inte dit längre, så därför ringde jag alltså henne för att kolla läget innan jag lämnade lägenheten i hennes våld.

Sitter i bilen, ringer Smultron:
- Hallå lilla mammsemammsingsmamsen! säger hon så glatt så glatt!
- Hej min lilla älsklingsunge! Vad gör du?
- Super saatan vettu! säger hon med konstig accent.
- Men lägg av, säger jag, Vad gör du?
- Röker hasch!!
- Men var är du nånstans?
- På en busshållplats.
- Med vem då?
- Själv!
- Jaha, så du sitter alltså själv på en busshållplats och super och röker hasch?
- Japp!

Suck!
Tror man på sånt?
Får man vettiga svar nån gång eller?
Fast jag garvade rätt ordentligt i bilen och fortsatte köra, för jag trodde henne inte.
Tänk om det hade varit sant, vilken förtappad mor hade hade varit då!
(Bäst att tillägga att jag fick mer ur henne sen, för jag lade inte på luren innan hon sansat sig, min lilla busshållplatskomiker)

/Blommalomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback