Julstress

Jag har inte köpt alla julklappar än. Lite stressigt känns det, men inte så farlig ändå. Till Hallon har jag inte köpt nåt alls. Jo, lite småkrafs som jag köpte för ett par månader sen, men inget riktigt. Hon önskar sig en jacka, men vet inte vilken. Vad ska jag göra då? Veta mer än hon själv vad hon önskar sig? Nej, antingen pengar till en jacka (inte kul, kan lätt slösas bort på småsaker istället), eller så köper jag lite kläder som jag vet att hon vill ha. Men det är ju snart julafton! När ska jag hinna det då? Planering är inte min starka sida. Fast det löser sig ju! Självklart får hon nånting. Min goa lilla Hallonunge!
Fick ett presentkort från jobbet idag. En fiffig idé! Man går in på en hemsida och väljer mellan 100 klappar. Sen skickar de hem paketet. Jättekul tycker jag!

Idag är det vintersolståndet och den längsta natten på hela året. Tänd alla ljus, käka lussekatter och mys ikväll!

/Jul-Blomma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback