Ego särbo

Min särbo har bestämt saker utan att prata med mig innan. Jag är alltså i högsta grad inblandad, och även Smultron. Hon blev inte glad! Inte jag heller, mest paff när han bara ringde och sa att så här blir det.

Men jag då? Jag har bestämt liknande saker förut, men alltid kollat med honom först. Nu bara bestämmer han själv. Jag blir så besviken. Hade inget att säga till om.

Ibland blir jag så trött på honom. Och nu svarar han inte, är säkert och tränar. Inte för jag kan ändra så mycket nu, eller det kan jag väl, men då blir flera andra personer också drabbade, de han har lovat saker.

Usch och fy! Nu är du inte mycket värd min, i normala fall älskade, särbo :-(
Jag tror jag går och spelar bort dig på poker!

/Blommalomma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback